رضا ایرانمنش بازیگر سینما، تئاترو تلویزیون گفت: «یک هفته‌ای از بستری شدن من در منزل می‌گذرد و متاسفانه شرایط روحی و جسمی‌ام تغییری نمی‌کند.»


 


 



او ادامه داد: «پزشکان تمام تلاش خود را برای درمان و بهبودی من کرده‌اند و من از آن‌ها سپاسگذارم.»


ایرانمنش در ادامه گفت: «قبل از اوج گیری مجدد بیماری‌ام، در یک تله فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختم ولی اکنون در وضعیت بسیار بدی بسر می‌برم.»


این بازیگر تلویزیون ادامه داد: «برای مجروحان جنگی و شیمیایی درمان خاصی وجود ندارد و صبر پیشه کردن و منتظر مصلحت پروردگار ماندن بهترین کار است.»


 

او در آخر گفت: «امیدوارم با دعای خیر مردم وضعیت من روز به روز بهتر شود.»


 

منبع : http://veyq.ir

 




تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

به گزارش مشرق، در سال روز تخریب قبرستان بقیع و شسکتن قلب هزاران عاشق اهل بیت(ع) بار دیگر این واقعه هولناک تکرار و عرش الهی به لرزه در آمد . قلب جهان اسلام به ویژه تشیع بار دیگر توسط خنجر وهابی های سلفی پاره پاره شد و معروف ترین امام زاده شمال آفریقا و بزرگترین محل تجمع محبین اهل بیت(ع) در کشور لیبی با خاک ، یکسان گردید ولی این فاجعه به این جا ختم نشد و وهابی ها مزار این امام زاده شریف را تخریب و عمل قبیح نبش قبر را انجام داده و به جسد ایشان جسارت های بسیاری روا داشتند
 



عکس و فیلم و جزییات این تخریب دردناک را در لینک زیر ببنید
تخریب و نبش قبر بزرگترین حرم شیعیان در لیبی +فیلم و تصاویر
 

برای پی بردن به عمق فاجعه فیلمش را حتما ببنید.  




تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

بني آدم اعضاي يكديگرند              كه در آفرينش ز يك گوهرند

چوع عضوي به درد آورد روزگار         دگر عضوها را نماند قرار

حداقل كاري هم كه همه ما ها ميتونيم انجام بديم ارسال يك پيامك بدون متن به 8115 است.

دوستان عزيزي كه توان مالي خوبي دارن ميتونن به شماره حساب 99999 نزد بانك ملت پول واريز كنند. 




تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

یکی از مراجع تقلید در قم با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس یک واجب شرعی است گفت: تحولات سوریه امروز مسئله مهم مقاومت اسلامی است.

به گزارش فارس حضرت آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس ستاد انتفاضه و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تعیین روز قدس ابتکار جالبی بود که در جهان اسلام تاثیر بزرگی گذاشت.

وی ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و مطرح شدن روز قدس، ابتکار عمل در مسئله فلسطین اشغالی به دست جریانات چپ‌گرا و پس از آن به دست جنبش‌های نژاد‌پرستانه بود که نتوانستند پیروزی در این زمینه به دست بیاورند.
 

.

.

.

منبع : http://fararu.com



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

خبرگزاري فارس: مديرکل ستاد بحران آذربايجان‌شرقي از کشته شدن 180 نفر در پي زلزله در شهرستان‌هاي اهر، ورزقان و هريس در استان آذربايجان شرقي خبر داد.


مدیرکل ستاد بحران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد:آمار کشته‌شدگان در زلزله آذربایجان‌شرقی به ۱۸۰ نفر رسید.



دقایقی پیش نیز حسن قدمی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس با اشاره به تلفات زلزله شدید عصر امروز استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: متأسفانه بر اساس آخرین آمار تاکنون 153 نفر بر اثر این زلزله جان خود را از دست دادند. 




تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

سيل فومن و مردم درمانده و فلکزده
بارش سیل ‌آسای باران باعث شد تا خسارتهای فراوانی به سرمایه های بی بدیل طبیعی، مزارع کشاورزی، تاسیسات، ابنیه های فنی و راههای شهرستان فومن وارد شود.
یکی از بی پناه ترین ملت های جهانیم
این صدا و سیمای … یک تصویر از این بدبختی مردم را نشان نداد . درست زمانی که داشت تظاهرات مردم اروپا را برای افزایش قیمت بنزین روزی هفت صد بار پخش می کرد. انگار که این جا لیتری چهار ریال سال 1354 است. اگر سونامی ژاپن در این خراب شده بیاید برمی گردیم به زمان آشور و بابل و قبل از مهاجرت ایرانی ها از بین النهرین به ایران 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

روژان كوچولو براي آينده بدون درد ،چشم انتظار كمك‌هاي مردمي است.




مقدمات درمان روژان كوچولو كه حدود 27 ماه پيش به دور از چشم پدر و مادرش باتري كنترل ضبط ماشين را بلعيد ودچار مشكلات متعدد شد تا جاي كه اكنون تنها با سرنگ پنج ميليمتري مي‌تواند غذا بخورد، براي سفر درماني به خارج از كشورآغاز شده و اميد اين كودك براي آينده بدون درد ب...ه كمك هموطنانش است.

دكتر ناصر صادقيان، استاد و فوق تخصص جراحي كودكان كه معالجه روژان را برعهده دارد، با بيان اينكه اين دختر 4/5 ساله به دليل بلع باتري دچار سوراخ‌شدن مري شده است به ايسنا گفت:‌ اين كودك به علت مشكلات ايجاد شده بارها تحت عمل پيوند مري قرار گرفت، اما متأسفانه اين پيوندها پاسخ نداده و به دليل تعدد عمل جراحي مري اين كودك تنگ و كوتاه شده است.

وي با بيان اينكه به دليل كوتاهي مري و معده در قسمت گردن قرار گرفته است گفت: در حال حاضر اين كودك تنها مي‌تواند مايعات مصرف كرده و در بلع موادغذايي جامد و لقمه‌ دچار مشكل است.

صادقيان با تأكيد بر اين كه بهتر است روژان براي ادامه درمان به خارج از كشور سفر كند گفت: اين دختر خردسال براي بازپس گرفتن بهبودي خود نياز به چندين عمل جراحي دارد تا بافت مري او گشادتر شود.

به گزارش ايسنا روژان در نيمه شب 27 ماه پيش به دور از چشم پدر و مادرش باتري كنترل ضبط ماشين را بلعيده و به دليل سهل‌انگاري تيم پزشكي تاكنون زير تيغ هشت جراح قرار گرفت به گونه‌اي كه پس از عمل جراحي‌هايش كه به دليل سوراخ‌شدن مري كه به علت اسيد باتري رخ داده بود. تنها يك سانتيمتر از مري او باقي مانده به گونه‌اي كه پزشكان براي زنده‌ماندن اين دختر خردسال مجبور شدند كه معده او را در ناحيه‌ي گلو قرار دهند تا اين دختر كوچولو بتواند حداقل، مايعات مصرف كند.

پزشكان تاكنون 80 هزار پوند ـ حدود 160 ميليون تومان ـ براي ادامه درمان روژان تخمين زده‌اند و اين كودك اميدوار است، با دريافت كمك‌هاي مالي مردم نيكوكار براي انجام اين جراحي‌هاي تخصصي اقدام كند تا شايد آينده‌اي روشن‌تر و بدون درد در انتظارش باشد.

خبرگزاري دانشجويان ايران ضمن تشكر از تلاش‌هاي بشردوستانه ايرانيان در سراسر جهان با توجه به درخواست متعدد مردمي مبني بر ارايه راهي براي كمك به اين كودك، شماره حساب اعلامي از سوي والدين روژان براي دريافت كمك‌هاي مردمي به شماره 0046925343 به نام مژگان علمي‌پور (مادر روژان) در بانك تجارت و شماره تلفن 09196399516 براي پاسخگويي را منتشر كرده است 

منبع : yallfa.ir




تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1386برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

 

دانشمند جوان ایرانی، با تصدی بر کرسی استادی دانشگاه پرینستون (جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد) دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟

نیما ارکانی حامد در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد و دارای کرسی استادی در دانشگاه پرینستون است. این کرسی از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۵۵ در انحصار آلبرت انیشتن بوده است و پس از اعلام نظریه عملکرد جهان ارکانی، از او دعوت شده که در طرح تونل شتاب دهنده سوئیس که با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد دلار ساخته شده، رهبری آزمایش ها را بر عهده داشته باشد.


تلاش نظریه ابر ریسمان که اخیرا اعلام شده، در این است که توضیح دهد ذرات، کوچکترین ماده تشکیل دهنده مواد نیستند بلکه حلقه های مرتعشی که ریسمان نامیده می شوند، کوچکترین بخش به حساب می آیند دکتر ارکانی با تکمیل این نظریه عقیده دارد که این ریسمان ها در ۱۱ بعد در حال ارتعاش هستند که ما فقط ۳ بعد از آن را می توانیم مشاهده کنیم،

وجود بعد دیگری هم به نام بعد زمان به اثبات رسیده و تا به امروز در مورد ۷ بعد دیگر توضیح کاملی ارائه نشده است ارکانی به همراه دو فیزیکدان دیگر به نام های دیموپلوس(Dimopoulos) و
والی(Dvali) در مورد این ابعاد نظریه ای ارائه کرده اند که می گوید این ابعاد بزرگتر از آن چیزی هستند که تاکنون تصور می شود و از آن جایی که تنها نیروی گرانش بر آنها اثر می گذارد، قابل دیدن نیستند

منبع:سایت http://yallfa.ir




تاریخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

کینکت برای ایکس باکس ۳۶۰ (به انگلیسی: Kinect for Xbox 360) یا به طور ساده کینکت که به طور کلی نام پروژه‌اش پروژهٔ ناتال (به انگلیسی: Project Natal) نام داشته نام وسیله ایست که منجر به استفاده از بازی‌های رایانه‌ای بدون استفاده از هیچگونه کنترلگری می‌شود. البته تنها استفادهٔ آن در مورد بازی‌های رایانه‌ای نبوده بلکه می‌توان از آن در تمامی موارد سرگرمی همانند تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی استفاده نمود. این وسیله توسط شرکت آمریکایی مایکروسافت ساخته شده‌است و بر روی دستگاه بازی ایکس باکس ۳۶۰ قابل استفاده‌است.

ادامه مطلب را بخوانيد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

این یک روش منحصر به فرد، متفاوت و فوق‌العاده جذاب عکاسی از چهره و یا منظره است، تنها کاری که می‌بایست انجام دهید این است که با دستان خود فریم عکس را شکل داده و سپس باقی کارها را به دوربین کوچک Ubi-Camera بسپارید. هیچ سحر و جادویی در کار نیست. این یک نمونه اولیه از دوربین کوچکی است که برروی انگشت دست نصب می‌شود و روش نوینی از عکاسی را پیش روی انسان قرار می‌دهد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. 

 Ubu-Cameraتوسط موسسه Advanced Media Arts and Science تهیه شده است که عکاسی به سبک مدرن و معجزه‌ آسایی را به روش بسیار ساده و از طریق دست‌های انسان میسر می‌کند. شما می‌بایست دوربین Ubi-Camera را برروی یکی از انگشت‌های دست خود نصب کنید. این انگشت حکم راهنما را دارد سپس با انگشت‌های دیگر دست خود یک فریم مستطیل شکل درست می‌کنید که سوژه عکس در آن جای گیرد. در واقع مستطیلی که شما با انگشت‌های دست خود درست می‌کنید حکم Viewfinder دوربین‌های عکاسی امروزی را دارد.

این دوربین مجهز به سنسور فاصله است که فاصله بین دوربین و چهره عکاس را برای فریم‌بندی صحیح عکس، تشخیص می‌دهد. در نسخه ابتدایی، Ubi Camera دارای فاصله کانونی ثابت خواهد بود و اگر قصد بزرگنمایی دیجیتال را داشته باشید می‌بایست دوربین را به کامپیوتر متصل کنید.

بدون شک نسخه‌های بعدی این دوربین از نظر کارایی و دقت بهبود خواهند یافت. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه نسخه‌ نهایی و امکان ورود آن به بازار اعلام نشده است.




تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

 

گر نگاهی به دنیای ابزارهای موبایل از تبلت و تلفن‌های هوشمند مجهز به صفحه چندلمسی تا دستیارهای صوتی مجازی که دستورات شما را گوش کرده و به آنها عمل می‌کنند، بیاندازید، متوجه می‌شوید که رابط کاربری ابزارهای مختلف به سرعت در حال تغییر است. اما دنیای کامپیوترهای رومیزی داستان متفاوتی دارد. هرچند نمایشگرها به فناوری سه‌بعدی مجهز شده‌اند ولی رابط کاربری کامپیوترهای رومیزی تغییری نکرده است. حال مایکروسافت کامپیوتر رومیزی سه‌بعدی را خلق کرده که تماشای ویدیو مربوط به رابط کاربری آن شما را شگفت زده خواهد کرد. 

 ادامه مطلب را بخوانيد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

پرینترهای سه بعدی، چاپگرهایی هستند که به جای چاپ بر روی کاغذ میتوانند فایل سه بعدی بسازند به این صورت که پس از گرفتن یک فایل سه بعدی از کامپیوتر، طرح آن را به وسیله یک نوع ماده (پلاستیک و یا دیگر مواد مانند تیتانیوم) به صورت سه بعدی می سازد و اجسام مختلف را عینا و به صورت سه بعدی خلق می کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط ali darrudi

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 576
بازدید کل : 23566
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1